Material escolar, llibres/material associat i sortides

Informació del pagament de la quota de material i sortides

Per tal de donar les màximes facilitats els pagaments de la quota de material i les sortides es podran fer via internet o des de l’aplicació mòbil.

D’aquesta manera l’escola i les famílies disposen de tot el control ja que no cal donar comprovants conforme s’han fet els pagaments perquè el sistema informa en temps real de l’estat de qualsevol pagament.

Una vegada s’ha fet la matriculació, rebreu la confirmació juntament amb el codi d’usuari de la TPV.

Quota de material:

• Alumnes Educació Infantil (P3,P4 i P5)…………………………………110€
  • Alumnes de primària…………………………………………………………… 70€

Quota llibres, quaderns, llicències i material associat:

• Llibres de text. De 1r a 6è hi ha llibres/quaderns subvencionats pel programa PFIDE (Programa per Fomentar la Igualtat De l’accés a l’Educació) de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt
  • 2023-24 Llistat llibres

Quota sortides i colònies:

• Es fan 2 pagaments de les sortides, a concretar a inici de curs.
  • Les colònies estan establertes a cada final de cicle. Us informarem a inici de curs.

Opcions per fer el pagament

Per Internet:

1. Cliqueu la icona de TPV ESCOLA

1. Seleccioneu el municipi i la vostra escola
  1. Us demanarà un nom d’usuari i una contrasenya. El nom d’usuari és el codi de 8 dígits que està imprès junt amb el nom, a la targeta que us ha proporcionat l’escola. La contrasenya és inicialment zx1234 (en minúscules), us la podeu canviar si voleu.
  2. Seleccioneu els conceptes. Fent clic al botó Pagar accedireu a la pàgina de validació bancària. Heu de posar les dades de la vostra targeta de crèdit o dèbit i seguir les instruccions en pantalla. La transacció es processa en un entorn segur.
  3. Un cop validada la vostra operació rebreu un mail amb el justificant del pagament.
  4. No cal entregar el justificant a l’escola

Mòbil:

Opcionalment també us podeu baixar l’app de TPVEscola a Google Play i App Store.  Es poden fer tots els pagaments de l’escola de forma ràpida i senzilla.  Per fer-la servir només heu de posar el codi personal (el de la targeta del vostre fill/a)  i la contrasenya que utilitzeu quan us connecteu al TPV virtual.

Per a qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb secretaria o administració.