Material escolar

Informació del pagament de la quota de material i sortides

Per tal de donar les màximes facilitats els pagaments de la quota de material i les sortides es podran fer via internet, des de l’aplicació mòbil o a través d’una màquina instal·lada a l’escola (davant de secretaria).

D’aquesta manera l’escola i les famílies disposen de tot el control ja que no cal donar comprovants conforme s’han fet els pagaments perquè el sistema informa en temps real de l’estat de qualsevol pagament.

El dia de la reunió de matriculació l’escola us farà entrega  de la targeta individual amb el nom i cognom del vostre fill i un codi.

Quota de material:

• Alumnes Educació Infantil (P3,P4 i P5)…………………………………110€
  • Alumnes de primària…………………………………………………………… 70€
  • Llibres de text. A partir de cicle inicial hi ha llibres/quadernets i de 3r a 6è els llibres són socialitzats. Aquesta socialització s’encarrega l’AMPA.

Opcions per fer el pagament

A l’escola:

A l’escola, prop de secretaria, hi haurà un petit caixer on podreu fer les operacions de pagament. Totes les operacions es fan amb targeta de crèdit o dèbit  i queden validades a l’instant. Quan passeu la vostra targeta identificativa us informarà dels pagaments pendents i dels terminis per realitzar-los. Al finalitzar una operació la màquina lliura un rebut que us serveix com a comprovant i no cal entregar a l’escola.

Per Internet:

1. Cliqueu la icona de TPV ESCOLA

1. Seleccioneu el municipi i la vostra escola
  1. Us demanarà un nom d’usuari i una contrasenya. El nom d’usuari és el codi de 8 dígits que està imprès junt amb el nom, a la targeta que us ha proporcionat l’escola. La contrasenya és inicialment zx1234 (en minúscules), us la podeu canviar si voleu.
  2. Seleccioneu els conceptes. Fent clic al botó Pagar accedireu a la pàgina de validació bancària. Heu de posar les dades de la vostra targeta de crèdit o dèbit i seguir les instruccions en pantalla. La transacció es processa en un entorn segur.
  3. Un cop validada la vostra operació rebreu un mail amb el justificant del pagament.
  4. No cal entregar el justificant a l’escola

Mòbil:

Opcionalment també us podeu baixar l’app de TPVEscola a Google Play i App Store.  Es poden fer tots els pagaments de l’escola de forma ràpida i senzilla.  Per fer-la servir només heu de posar el codi personal (el de la targeta del vostre fill/a)  i la contrasenya que utilitzeu quan us connecteu al TPV virtual.

Per a qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb secretaria o administració.