CUIDEM LA TERRA

CURS 2020-2021

P3 Primers dies d’escola

Volem compartir amb vosaltres alguns moments i activitats d’aquests primers dies.
Seria interessant que les miréssiu amb els vostres fills i filles per tal que us puguin explicar què estàven fent.
Ja tenim el nom de les classes:
P3 A: “Ós panda”
P3 B: “Elefants”
P3 C: “Balenes”

PER 6è, PER TOTS i TOTES VOSALTRES!!!

Avui acaba una etapa i en comença una altra, ni millor ni pitjor, simplement una altra. El proper curs continuen els vostres camins i nous aprenentatges, amistats, descobertes… Al Rosa Oriol guardem molts moments a les nostres memòries! Molta sort!

Aquest REGAL és PER TOTS i TOTES VOSALTRES!!! Arreveure 6è!!!

Mestre a casa - BLOG

Els alumnes de 5è us desitgem un bon estiu!

Ja s’ha acabat aquest curs escolar 2019-2020. Però abans de marxar de vacances, els alumnes de la classe de Beethoven i els Vivaldis, us volem ensenyar què bé ens ho hem passat durant aquest any.
Ens retrobarem al setembre!

BONES VACANCES!

Hem de dir adéu a un curs molt especial i diferent.
Hem après moltes coses i ha estat un plaer fer-ho junts. Ens enviem totes aquelles abraçades que no ens hem pogut fer però que no queden en un “no res”. Hem entès que havia de… Llegeix més»

Aigua!! P5

Aquesta setmana els Güiros hem construït, hem fet experiments, hem jugat amb aigua, hem fet barreges i sobretot hem gaudit!              Si ho voleu veure cliqueu la imatge

Güiros Pirates

Aquesta setmana els Güiros ens hem convertit en els pirates del Rosa Oriol!! Ha estat superdivertit i perquè ho pogueu comprovar aquí teniu el vídeo. Cliqueu la imatge

Crea… EL TEU ECOSISTEMA

Alguns dels nens i nenes de tercer s’han engrescat a construir el seu propi ecosistema. Era una activitat voluntària, per això volem felicitar a tots i totes els que us heu esforçat i ens heu fet arribar les vostres maquetes.
Aquí en teniu el recull!
Llegeix més»