Menjador escolar

El menjador escolar és gestionat per l´empresa Selectance Area S.L.

Per qualsevol consulta o aclariment us heu de dirigir a:

Coordinadora : Mari Carmen Mas 664283710

Empresa : Oscar Garcia 616476542

Tenim cuina pròpia, per la qual cosa el dinar s´elabora diàriament a l´escola.

Hi ha establers dos torns per dinar: un de 12 a 13, per a Educació Infantil i els cursos de 1r i 2n, i l´altre de 13 a 14 per el reste de cursos( 3r,4r,5è i 6è.) .

Els infants de P3 fan migdiada i la resta d´alumnes fan les activitats programades per l´equip de monitoratge.

Hi ha l´opció de fer ús del servei de menjador de manera fixe (3,4 o 5 dies a la setmana) o esporàdicament.

El preu del servei de menjador és de 6,20 euros per els usuaris fixes i de 6,80 euros per als usuaris esporàdics.

El servei de venda de tiquets es de 8,30 a 9,30 al menjador.

Cal trucar sempre al telèfon de la coordinadora o per whatssap, abans de les 9:30 del matì ,per qualsevol avís de temes de menjador: canvis de dieta, avis d´absència, etc.

En cas d´absència puntual al menjador, trucant abans de les 9:30 o utilitzant el whatssap ,no es carregarà l´import del servei del menjador.

Quan hi ha una sortida, els nens i nenes que es queden al menjador no cal trucar, no es carregarà el dia.