Taller de sexualitat

Avui dia 30 d’abril, dues llevadores de l’ASSIR (unitat d’atenció a la salut sexual i reproductiva) de Reus han vingut a fer un taller sobre sexualitat afectiva als nostres alumnes de sisè.

La xerrada ha tingut com a objectiu promoure una visió saludable i respectuosa de la sexualitat, fomentant la comprensió, el respecte i la comunicació afectiva en les relacions personals.

La presència d’aquestes professionals de la salut especialitzades en el tema, han facilitat el desenvolupament de la xerrada, assegurant una informació precisa i una conducció adequada dels temes tractats.

Els alumnes han pogut preguntar tot allò que volien saber sobre aquesta temàtica, alhora que han ampliat coneixements sobre la sexualitat, la identitat de gènere i d’altres qüestions relacionades, en un ambient de confiança.

L’escola valora molt positivament aquesta activitat, ja que ha proporcionat informació precisa i basada en evidències científiques i professionals, alhora que els alumnes s’han mostrat molt interessats i han pogut expressar alguns dels seus dubtes i desconeixences al voltant de la sexualitat i la reproducció.