AMPA

És molt important que les famílies us feu sòcies de l’AMPA per ajudar als vostres fills i filles a tenir més recursos i oportunitats en el seu procés d’aprenentatge.
L’AMPA col·labora amb l’escola per editar la revista del centre, per realitzar celebracions com la Castanyada, Nadal o la festa de fi de curs i fent aportacions econòmiques per comprar material educatiu. També es poden obtenir importants descomptes en activitats com ara “La nit de les estrelles” o el sopar de final de curs.

L’AMPA ofereix diverses activitats extraescolars adreçades a tots els nens i nenes de l’escola. Per tal de comunicar-vos amb la junta podeu utilitzar el correu electrònic.

A l’escola també hi haurà servei d’acollida a partir de tresquarts de 8 del matí i al migdia.

Per altra banda, és OBLIGATORI ser soci de l’AMPA en el cas d’utilitzar qualsevol dels següents serveis:

—Acollida (de 7.45 h a 9 h i al migdia)

Activitats extraescolars

Aquí teniu el Formulari d’inscripció AMPA 23-24

Per utilitzar el menjador o l’acollida accediu al següent enllaç: Menjador escolar.

Telèfon de contacte del menjador Ester Mestre 683525316

Telegram de l’AMPA: @amparocabruna