Pantalles digitals interactives

Aquest tercer trimestre hem rebut la dotació de pantalles digitals tàctils per totes les aules d’I3 fins a 6è. A aquesta dotació se li han de sumar els kits de robòtica i els portàtils per tot l’alumnat de 5è i 6è.

Tots aquests recursos ens posen al dia de les últimes tecnologies per aplicar a l’escola. Tot i que no seran la base de la nostra tasca educativa, sí que ens obren moltes possibilitats d’ensenyament aprenentatge i estaran accessibles per tot l’alumnat i professorat.

Tots aquests recursos els proporciona del Departament d’Educació i passen a ser gestionats per l’escola.

Aprofitant la instal·lació de les pantalles, hem aprofitat per comprar panells de fusta per acabar de folrar totes les parets de les aules.