Inaugurem l’hotel d’insectes

Tot va començar a partir d’un regal del Santi, un regal molt especial: un hotel! Però no un hotel qualsevol, aquest és un hotel d’insectes. Un espai creat perquè diferents insectes s’hi instal·lin. L’hem situat en un espai tranquil de l’escola, una zona amb taules de pícnic perquè la canalla juguin a jocs de taula, esmorzin  o llegeixin a l’hora d’esbarjo.  Els petits hi han plantat flors perquè comencin a venir insectes i puguem anar-los a veure i estudiar-los.

Durant les jornades culturals vam rebre la visita del Santi que ens va explicar com l’havia construït, quins materials va fer servir, quins insectes s’hi posarien… i va respondre totes les preguntes que va fer l’alumnat.  Va ser una activitat molt bonica, que ens ajuda a dinamitzar i donar altres usos a un espai de l’escola amagat, però que amb el bon temps agafa protagonisme.

enllaç fotos hotel insectes