Racó de música

Roger i Teo. 5è A

El passat més de febrer, l’Escola Progrés de Badalona va obrir un nou espai per l’hora del pati. Es tracta del racó de música que consisteix en ballar aquelles cançons que els i les alumnes trien.

Els infants apunten la cançó que volen ballar en un paper què es troba a l’aula de música. En aquest, també anoten qui l’ha demanat. El mestre de música, el Carles, s’encarrega de donar-li al play a la música. Ell obre la porta del gimnàs i ens tranquil·litza per poder posar les cançons. Després ens va cridant per ballar les cançons.

Aquest espai està obert dijous i divendres de 11 a 11.25 en el gimnàs de l’escola.

Al principi no hi anava molta gent perquè els i les alumnes desconeixien el racó i els hi feia vergonya sortir a ballar davant de tothom. Per aquest motiu, es posen molts vídeos del Just Dance per animar al públic. Actualment, hi van molts infants i es demanen moltes cançons com reggaeton, pop, música actual i moltes més. És tot un èxit!

Els resultats són molt bons i creiem que aquest racó hauria de ser-hi el curs vinent.