Un nou curs

Benvolgudes famílies,

Ja hi tornem a ser després del descans per carregar piles!

Durant el propers dies us anirem enviant diverses informacions del nou curs mitjançant l’aplicació Dinantia. (Important: per tal de rebre aquestes notificacions cal tornar a iniciar sessió en els vostres dispositius mòbils)

Recordeu que en els propers dies també posarem al dia la pàgina web de l’escola i s’eliminaran els missatges i informacions del curs passat, aprofiteu si voleu recuperar algun document, fotografia o video que us pugui interessar.

Ens retrobem el dia 12 de setembre!

Imatge de Joan Turu

Canvis xerrada d’inici de curs

Us informem que hi ha canvis en la xerrada d’inici de curs.
El ponent serà en Joan Carles Folia i el títol de la conferència serà:
POSAR LÍMITS ALS FILLS I FILLES- NEGOCIAR AMB ELLS I ELLES.

En Joan Carles Folia és un col.laborador amb diferents mitjans de comunicació on aborda temàtiques d’interès per escoles, famílies, empreses…

No hi falteu, us hi esperem a tots i totes per gaudir i aprendre!

Ajuts per alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Us comuniquem que s’ha obert el termini per demanar les beques del MEC (Ministerio de Educación, Cultura y Deporte)  per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.

Us deixem la circular amb la informació i l’enllaç al web del Departament d’ensenyament on hi ha publicada la normativa.

Termini de presentació: Finalitza el proper 26 de setembre de 2019. Si esteu
interessats, heu d’emplenar la sol·licitud telemàticament i portar-la a l’escola com a
molt tard el dijous 19 de setembre.

Jocs Florals de Catalunya 2019

Tres alumnes de l’escola dels cursos de 2n, 4t i 5è, van ser triats pels textos literaris que van crear per a participar a la final de la VI edició dels Jocs Florals Escolars

Hi van anar amb molta il·lusió i ganes i els felicitem per la seva bona participació!

Ajuts de menjador Consell Comarcal 2019/2020

Us comuniquem que el Consell Comarcal del Barcelonès ha publicat les bases per a tramitar les beques de menjador per al curs 2019-2020.

Termini únic de presentació de sol·licituds: del 14 de maig al 7 de juny de 2019

En aquest termini haurà de sol·licitar l’ajut tot l’alumnat que continua a l’escola el curs vinent  i l’alumnat que hagi fet la preinscripció per a cursar P3 o 1r l’any vinent.

Us deixem les bases i l’imprès de sol·licitud que cal presentar signada per tots els membres de la unitat familiar.

Atenció aquelles famílies que vàreu demanar l’ajut de menjador el curs passat:

• Si no han variat els membres de la unitat familiar haureu de fer servir un imprès de sol·licitud diferent i personalitzat que us fem arribar via agenda de l’alumne/a. (en aquests casos, si demaneu beca d’un germà també).
  • Si els membres de la unitat familiar ha variat, heu de fer servir el l’imprès de sol·licitud genèric.

Adjuntem el llistat de documentació necessària que cal portar.