Ajuts de menjador Consell Comarcal 2019/2020

Us comuniquem que el Consell Comarcal del Barcelonès ha publicat les bases per a tramitar les beques de menjador per al curs 2019-2020.

Termini únic de presentació de sol·licituds: del 14 de maig al 7 de juny de 2019

En aquest termini haurà de sol·licitar l’ajut tot l’alumnat que continua a l’escola el curs vinent  i l’alumnat que hagi fet la preinscripció per a cursar P3 o 1r l’any vinent.

Us deixem les bases i l’imprès de sol·licitud que cal presentar signada per tots els membres de la unitat familiar.

Atenció aquelles famílies que vàreu demanar l’ajut de menjador el curs passat:

• Si no han variat els membres de la unitat familiar haureu de fer servir un imprès de sol·licitud diferent i personalitzat que us fem arribar via agenda de l’alumne/a. (en aquests casos, si demaneu beca d’un germà també).
  • Si els membres de la unitat familiar ha variat, heu de fer servir el l’imprès de sol·licitud genèric.

Adjuntem el llistat de documentació necessària que cal portar.