PORTES OBERTES, PREINSCRIPCCIÓ I OFERTA

Degut a la pandèmia, aquest any, tot i que farem les portes obertes de manera presencial (cita prèvia), no us podrem ensenyar l’escola com ens agrada: en moviment! Per això us hem preparat uns vídeos que esperem que us agradin.

L’ESCOLA PRIM

LES GRANOTES ENS ENSENYEN L’ESCOLA

EXPERIÈNCIES

Us deixem l’enllaç per assitir a la jornad d’informació sobre la preinscripció que organitza el Consorci de Barcelona. Aquesta tindrà lloc dilluns, dia 8 de març a les 16:30 per zoom.

També us adjuntem la pàgina oficial del Departament d’Educació sobre la preinscripció, un full informatiu de com es portarà a terme a l’escola i l’ofeta de places del centre

OFERTA DE PLACES

DOCUMENT INFORMATIU