Halloween a P5

Per primera vegada els nens i nenes de p5, els astronautes, vam celebrar Halloween.  Amb llums, carbasses i barrets de bruixa.
Happy Halloween !!!

Benvinguts

Us donem la benvinguda al nou curs que comença 2018-19 amb molta il·lusió i ganes. Desitgem que tots plegats gaudiu i aprengueu molt. Bon inici de curs!!!

L’Escola a Betevé!

Dissabte 7 de juliol a les 8:00 i a les 9:15 podreu veure el programa CATAKRAC de Betevé on sortirà el reportatge que es va fer a l’Escola el dia de la Marató Esportiva. No us el perdeu!!!

Bosc Urbà

Avui hem vingut al Bosc Urbà!!! Estem molt emocionats! Us convidem a veure totes les fotos de com ens divertim al llarg del matí.

Boooombolles!!!!!

Ha estat una tarda fantàstica i divertida, plena de colors i amistat! Aquí teniu unes fotos i un poema de la Joana Raspall que us aproparan a les nostres a emocions!!! Fotos
BOMBOLLES
Vine a fer bombolles,