Dia Universal dels nens i nenes

Avui, 20 de novembre, celebrem el dia universal dels nens i les nenes del món.
És un dia de celebració pels avanços aconseguits, però sobretot per cridar l’atenció sobre la situació dels nens i nenes més desafavorits, donar a conèixer els drets de la infància i… Llegeix més»

La castanyada a l’escola

A l’escola hem celebrat La Castanyada. Durant la setmana tots els grups han decorat els suros amb motius de la tardor. I avui, per celebrar la festa els petits han ballat la cançó tradicional de La Castanyera i els grans han fet el ball de… Llegeix més»

Ja queda poc per tornar-nos a veure!

Com ja sabeu, dilluns, 14 de setembre, comença el nou curs! Us recordem que heu d’entrar a l’hora indicada i per la porta que us hem assignat. Heu de venir amb mascareta i sense cap símptoma de possible malaltia. A l’escola seguirem totes les mesures… Llegeix més»

COMENCEM UN NOU CURS!

Benvolgudes famílies,

Estem a punt de començar un nou curs. Un curs diferent i estrany, però molt desitjat per tothom, ja que ens aportarà una sensació d’apropament a la normalitat que és molt necessària per a totes i tots: retrobar-nos amb les amigues i els amics,… Llegeix més»

CONVOCATÒRIA AJUTS DE MENJADOR

Podeu sol·licitar l’ajut de menjador per al curs 20-21. Aquesta convocatòria es realitzarà de manera telemàtica. Un cop feta la sol·licitud, s’haurà d’imprimir i portar al Centre signada. Totes les famílies que ho necessiteu podreu imprimir les sol·licituds a l’Escola sense problema. Trobareu el formulari… Llegeix més»

Informació important

AJUTS DE MENJADOR: Ja podeu trucar a l’escola i demanar hora per ajudar-vos a fer la sol·licitud d’ajut.
INFORMES: Les famílies que no heu recollit els informes, ho podreu fer fins el dia 10 de juliol a l’escola.

CONVOCATÒRIA AJUTS DE MENJADOR

Bones vacances!!

Els mestres i totes les persones que treballem a l’escola us desitgem unes bones vacances d’estiu. Ens retrobarem al setembre amb moltes ganes!!

CASAL BAOBAB

Hola famílies, aquest agost es tornarà a realitzar a l’escola el Casal Baobab. Recordeu que és un casal totalment gratuït. Les inscripcions les podeu fer fins el dia 15 de juliol. Us deixem tota la informació en el següent enllaç.  CARTA BAOBAB

COMUNICACIÓ “OBERTURA DE CENTRES”

Com ja sabeu, quan Barcelona entri en Fase 2, s’obriran els Centres Educatius amb unes condicions especials degut a la situació actual. Aquí teniu un resum del Pla específic de l’Escola Prim. Properament publicarem el nostre Pla específic.

Us adjuntem una carta, de totes les… Llegeix més»