Dia de la dansa

Hola famílies!! Aquest any no podrem celebrar el dia de la dansa com ho fem sempre, però no volem parar de ballar ni deixar de gaudir d’aquest dia tan màgic.
Avui us oferim una coreografia molt especial, plena d’emoció i il·lusió. Una coreografia que hem fet… Llegeix més»

Pallassos sense fronteres

Hola famílies,
Avui hem rebut la visita de Pallassos sense fronteres i hem pogut gaudir de dues de les seves actuacions. Ha estat molt divertit i emocionant!!! Aquí podeu veure algunes imatges.

També us deixem l’enllaç de la seva pàgina web per mirar la quantitat de coses… Llegeix més»

Dia Internacional de la Dona Treballadora

Com cada any, el proper dilluns dia 8 de març, es celebrarà “El Dia Internacional de la Dona Treballadora”,  reconegut per l’Organització de les Nacions Unides (ONU). És un dia aprofitat tradicionalment per reivindicar el feminisme. Aquest dia commemora la lluita de la dona per… Llegeix més»

Setmana Cultural!!!

Hola famílies! Ja hem començat el nostre viatge a través de l’ART.
Experimentem l’art a través del temps, de les tècniques i de les diverses manifestacions.

Dia de la Pau

El 30 de gener es celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Així es recorda el llegat de Mahatma Ghandi, el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort. Des de l’escola ens unim a aquest desig universal.

Tornem a l’escola!

Hola famílies! Esperem que l’any hagi començat el millor possible!
Ja sabeu que demà tornem a l’escola i comencem el segon trimestre del curs. Tenim moltes ganes de retrobar-nos amb totes i tots!
Us esperem amb molta alegria i il·lusió!
Recordeu abrigar-vos molt! ❄🌦💨😉

Bon Nadal!

A  l’Escola Prim hem celebrat el Concert d’Hivern amb nadales i altres cançons. Aquí podeu veure el resultat que esperem us agradi. I d”aquesta manera us volem desitjar que passeu un molt Bon Nadal!! També les podeu veure als blogs de cada curs i al blog de famílies. Molt bones festes!!

Podries de Joana Raspall

Els nens i nenes de l’escola han preparat el poema “Podries” de Joana Raspall. Ha estat una feina col.lectiva on cada grup ha estudiat els versos que l’hi corresponien per entre tots aconseguir recitar aquest bonic poema, que parla de les migracions i la diversitat cultural i de races.

Clica a sobre
Clica la imatge

JOC VIU

Les alumnes i els alumnes de 2n van realitzar l’activitat de “Joc Viu” al pati de l’escola. Aquesta activitat de sensibilització i activitat física es realitza normalment a la platja, però aquest curs, donada la situació, l’hem fet a l’escola. Us adjuntem les fotos i… Llegeix més»

Dia Universal dels nens i nenes

Avui, 20 de novembre, celebrem el dia universal dels nens i les nenes del món.
És un dia de celebració pels avanços aconseguits, però sobretot per cridar l’atenció sobre la situació dels nens i nenes més desafavorits, donar a conèixer els drets de la infància i… Llegeix més»

La castanyada a l’escola

A l’escola hem celebrat La Castanyada. Durant la setmana tots els grups han decorat els suros amb motius de la tardor. I avui, per celebrar la festa els petits han ballat la cançó tradicional de La Castanyera i els grans han fet el ball de… Llegeix més»

Ja queda poc per tornar-nos a veure!

Com ja sabeu, dilluns, 14 de setembre, comença el nou curs! Us recordem que heu d’entrar a l’hora indicada i per la porta que us hem assignat. Heu de venir amb mascareta i sense cap símptoma de possible malaltia. A l’escola seguirem totes les mesures… Llegeix més»

COMENCEM UN NOU CURS!

Benvolgudes famílies,

Estem a punt de començar un nou curs. Un curs diferent i estrany, però molt desitjat per tothom, ja que ens aportarà una sensació d’apropament a la normalitat que és molt necessària per a totes i tots: retrobar-nos amb les amigues i els amics,… Llegeix més»