Comencem les videotrucades!!!

Com us trobem molt a faltar, volem començar a fer videotrucades amb vosaltres. Seran a partir de l’1 de juny. Us anirem informant per telèfon o per correu electrònic del dia i hora que us haureu de connectar. Es podrà fer amb l’ordinador, tauleta o mòbil i farem servir la plataforma ZOOM. Aquí teniu les instruccions per poder fer la connexió. Ens veiem aviat!!

INSTRUCCIONS PER A L’ORDINADOR/TAULETA

INSTRUCCIONS PER A MÒBIL

COMUNICACIÓ “OBERTURA DE CENTRES”

Com ja sabeu, quan Barcelona entri en Fase 2, s’obriran els Centres Educatius amb unes condicions especials degut a la situació actual. Aquí teniu un resum del Pla específic de l’Escola Prim. Properament publicarem el nostre Pla específic.

Us adjuntem una carta, de totes les… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

603555322 trucada o whatsapp                      direccio@escolaprim.cat        escolaprim@xtec.cat

Benvolgudes famílies, el dia 13 començarà la preinscripció per al proper curs. El procés es farà entre el dia 13 i el dia 22 de maig de manera telemàtica, i entre el dia 19 i el dia 22 de maig, també de manera presencial.

Per posar-vos en contacte amb nosaltres podeu fer-ho enviant un coreu electrònic a direccio@escolaprim.cat o trucant al telèfon 603555322 de dilluns a divendres de 9:30h a 13:30h. Estarem encantades de poder-vos atendre.

En aquest enllaç preinscripció escolar 2020 – 2021 trobareu la documentació necessaria per poder realitzar la sol·licitud de preinscripció i el barem de la puntuació.

Per conèixer l’oferta de places del centre cliqueu oferta de places

Accés a la sol·licitud de preinscripció

Suport a la sol·licitud telemàtica

Estimat diari

Des de l’Ajuntament de Barcelona ens fan una proposta. Aquests són uns dies diferents,  esteu fent i vivint moltes coses a casa. Podriau explicar-nos què ens està passant, escrivint o dibuixant. Pots fer un dibuix, escriure una carta o un pensament o fins i tot un vídeo sobre com et sents aquests dies. Ho podràs compartir amb nens i nenes d’ altres escoles que estan a casa com tu. Cliqueu en la imatge:

Què podem fer aquests dies?

Benvolgudes famílies, ja que ens veiem amb la impossibilitat d’anar a l’escola i hem d’estar confinats a casa, us proposem un seguit d’activitats perquè els vostres fills/es puguin continuar passant-s’ho bé i aprenent.
Us recordem, que aquestes activitats no seran avaluables, sinó formatives, ja que al… Llegeix més»

Important!

Recordeu que l’Escola romandrà tancada entre els dies 13 i 27 de març. A la web us anirem informant de la situació.

Us deixem algunes recomanacions.

AJORNAMENT FESTA DE L’AMPA

La Festa de l’AMPA es realitzarà el proper dijous, dia 19 de desembre, a les 16:30.
L’avís de Protecció Civil no ens permet poder-la realitzar avui.
AMPA Escola Prim