Bon Nadal!

A  l’Escola Prim hem celebrat el Concert d’Hivern amb nadales i altres cançons. Aquí podeu veure el resultat que esperem us agradi. I d”aquesta manera us volem desitjar que passeu un molt Bon Nadal!! També les podeu veure als blogs de cada curs i al blog de famílies. Molt bones festes!!

Podries de Joana Raspall

Els nens i nenes de l’escola han preparat el poema “Podries” de Joana Raspall. Ha estat una feina col.lectiva on cada grup ha estudiat els versos que l’hi corresponien per entre tots aconseguir recitar aquest bonic poema, que parla de les migracions i la diversitat cultural i de races.

Clica a sobre
Clica la imatge

JOC VIU

Les alumnes i els alumnes de 2n van realitzar l’activitat de “Joc Viu” al pati de l’escola. Aquesta activitat de sensibilització i activitat física es realitza normalment a la platja, però aquest curs, donada la situació, l’hem fet a l’escola. Us adjuntem les fotos i… Llegeix més»

Dia Universal dels nens i nenes

Avui, 20 de novembre, celebrem el dia universal dels nens i les nenes del món.
És un dia de celebració pels avanços aconseguits, però sobretot per cridar l’atenció sobre la situació dels nens i nenes més desafavorits, donar a conèixer els drets de la infància i… Llegeix més»

La castanyada a l’escola

A l’escola hem celebrat La Castanyada. Durant la setmana tots els grups han decorat els suros amb motius de la tardor. I avui, per celebrar la festa els petits han ballat la cançó tradicional de La Castanyera i els grans han fet el ball de… Llegeix més»

Ja queda poc per tornar-nos a veure!

Com ja sabeu, dilluns, 14 de setembre, comença el nou curs! Us recordem que heu d’entrar a l’hora indicada i per la porta que us hem assignat. Heu de venir amb mascareta i sense cap símptoma de possible malaltia. A l’escola seguirem totes les mesures… Llegeix més»

COMENCEM UN NOU CURS!

Benvolgudes famílies,

Estem a punt de començar un nou curs. Un curs diferent i estrany, però molt desitjat per tothom, ja que ens aportarà una sensació d’apropament a la normalitat que és molt necessària per a totes i tots: retrobar-nos amb les amigues i els amics,… Llegeix més»