Procés participatiu “Canvi de l’entorn de l’Escola”

Hola famílies! La setmana passada l’escola va formar part del procés participatiu del programa “Protegim les escoles”. En el nostre cas, es va parlar sobre com millorar l’entorn del centre. La classe de 4tC va ser la nostra representant a la sessió que es va fer amb l’Ajuntament.  Va ser molt divertit i agradable, van fer una passejada al voltant de l’escola, observant i pensant quins canvis es poden fer. També van transmetre les idees que havien sortit de totes les classes. Esperem que es considerin molt positivament! Us adjuntem l’informe que han fet sobre aquest procés.

PROTEGIM LES ESCOLES: ESCOLA PRIM

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *