SI VOLS AIGUA BEN FRESCA
15/01/21Els i les alumnes de segon estem fent amb percussió corporal aquesta cançó! Ho fem molt i molt bé!
Els i les alumnes de segon estem fent amb percussió corporal aquesta cançó! Ho fem molt i molt bé!
Cliqueu a la imatges per veure les fotos :)
Tot i els temps que estem vivint els més petits de l’escola esperaven amb molta il·lusió aquest dia.
Aquí teniu una selecció de fotografies i un petit vídeo d’aquesta petita sortida pel nostre poble. Estem segures que us agradarà.
Des… Llegeix més»
Benvolgudes famílies!
Volíem compartir amb totes vosaltres una petita mostra de la celebració de Santa Cecilia, patrona de la música, el divendres passat, desitgem que sigui del vostre gust…
Estem escalfant motors per celebrar el dia de la música d’aquest any. Aquest 2020 està sent ben diferent a la resta i la celebració també ho serà… això sí! Farem que la música soni a la nostra escola! Per això cada nivell ha preparat alguna proposta musical per interpretar davant d’un altre grup de l’escola (amb les mesures sanitàries corresponents). I és que a l’escola Pere Virgili volem fer viure la música més que mai! Estigueu atents/es perquè penjarem els vídeos al web per poder compartir-los amb tots vosaltres! Visca la música!
Donem per iniciades les exploracions amb les taules de llum.
Amb la llum i el color, i els diferents materials proposats farem nous descobriments, tot jugant i gaudint de les seves característiques. Continuarem descobrint la influència dels colors i de la llum respecte als materials, i… Llegeix més»
Cada any, els més grans de l’escola feien un túnel del terror per la resta d’alumnes de l’escola per mostrar una celebració típica anglesa: el Halloween. Ja que aquest any, degut a la Covid-19 no ha estat possible, hem gravat un vídeo recitant uns poemes típics anglesos. Aquí el teniu. Esperem que us agradi!