L’ORIOL ROIG GUANYADOR AL CERTAMEN DE LVA

Com ja us vam dir anteriorment l’Oriol Roig de 4tB va passar a la final territorial del XVII Certamen de Lectura en Veu Alta, que aquest any s’ha hagut de fer telemàticament. A la final, l’Oriol va haver de preparar-se un nou text del llibre “El refugi del Tarek” de Muriel Villanueva.

Aquest passat dia 15 de juny ha tingut lloc la gala final, on s’han comunicat els diversos guanyadors d’arreu de Catalunya, que ha estat emesa en directe i  on tots els alumnes de 4t l’hem seguit des de la classe. Estàvem molt nerviosos per saber el resultat i quan han dit el nom de l’Oriol tots hem cridat d’alegria ja que som conscients del treball fet durant el curs.

Enhorabona Oriol!! Una gran lectura i un gran interès i esforç!!Ara a gaudir del premi!

I des d’aquí felicitar els alumnes de 4t pel seu treball durant el curs. Que la lectura us acompanyi sempre!!

Aquí us deixem el vídeo de la lectura final, unes fotos i el vídeo de la gala.

Sortida a Tamarit 5è curs 2020-21

El divendres 21 de maig ens va arribar el torn a les classes de 5è per anar a Tamarit. Quins nervis! Ara ja feia molts mesos que no anàvem d’excursió amb autobús!

En arribar vam fer un bon esmorzar i tot seguit vam anar cap a la platja tot seguit el camí de la desembocadura del riu Gaia. Durant aquest camí les monitores ens van anar explicant moltes històries interessant sobre les plantes i els animals de la zona. Ja a la platja vam fer jocs i fins i tot vam poder mullar-nos els peus. Després, vam tornar cap a la casa de colònies, on vam dinar i vam gaudir del temps lliure.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

Clica la imatge per veure les fotos :)

 

Sortida de 5è a l’ermita de Paret Delgada

Els de 5è vam anar a fer una sortida a peu a l’ermita de Paret Delgada. Vam fer unes activitats de descoberta de l’entorn i la nostra directora, la Neus, ens va fer cinc cèntims de la història de l’ermita i la zona on està ubicada. També vam poder entrar i veure-la per dins.

Tot plegat un bon matí!

Clica la imatge per veure les fotos :)

 

 

 

JOC DELS ENIGMES DEL DRILEC

L’últim ENIGMA l’última SOLUCIÓ!!!

 

I si heu practicat resolent tots els enigmes segur que us en podreu sortir amb el gran REPTE FINAL!!

QUAN? COM? ON? Aviat ho sabreu!!

 

 

7È CONCURS DE RECICLATGE

La comissió d’escoles verdes us dona les gràcies per participar en aquesta setena edició del concurs familiar de material reciclat que ha estat dedicat a l’art.

Aquest curs tan diferent, hem trobat a faltar la participació i la col·laboració dels delegats i delegades verdes. Esperem que l’any vinent tornem a recuperar la normalitat i puguin triar el tema del concurs i formar part del jurat com en anys anteriors.

Les votacions han estat molt ajustades, ja que el primer, segon i tercer premi només els ha separat un vot de diferència.

Us deixem les fotografies del dia de l’entrega dels premis.

SANT JORDI A LA BIBLIOTECA

Els finalistes per participar al certamen de lectura en veu alta avui ens volen fer un súper regal de Sant Jordi. Ens expliquen una història súper divertida d’una fantasma que no espanta gens i molt poruc. Endavant artistes!