L’alumnat de 5è B, juntament amb el seu tutor Xavi, han representat a l’escola en el concurs FHL CHLLENGE 2021. Han escrit un conte i han dibuixat les il·lustracions que l’acompanyen. Us convidem a llegir-lo i a veure el vídeo de presentació.
Moltes felicitats noies… Llegeix més»
Durant el mes de maig i aquest juny hem estat treballant el grafiti com a art urbà, i quina millor manera d’acabar que fent-ne un de col·lectiu!
Ens ho vam passar d’allò més bé experimentant amb els colors i les diferents tècniques per pintar amb l’esprai.… Llegeix més»
Com ja us vam dir anteriorment l’Oriol Roig de 4tB va passar a la final territorial del XVII Certamen de Lectura en Veu Alta, que aquest any s’ha hagut de fer telemàticament. A la final, l’Oriol va haver de preparar-se un nou text del llibre “El refugi del Tarek” de Muriel Villanueva.
Aquest passat dia 15 de juny ha tingut lloc la gala final, on s’han comunicat els diversos guanyadors d’arreu de Catalunya, que ha estat emesa en directe i on tots els alumnes de 4t l’hem seguit des de la classe. Estàvem molt nerviosos per saber el resultat i quan han dit el nom de l’Oriol tots hem cridat d’alegria ja que som conscients del treball fet durant el curs.
Enhorabona Oriol!! Una gran lectura i un gran interès i esforç!!Ara a gaudir del premi!
I des d’aquí felicitar els alumnes de 4t pel seu treball durant el curs. Que la lectura us acompanyi sempre!!
Aquí us deixem el vídeo de la lectura final, unes fotos i el vídeo de la gala.
Entre les moltes activitats que hem fet aquest curs hi ha la de fer exposicions orals davant dels nostres companys i companyes. Sembla més difícil del que sembla, ja que els nervis entren en acció!
El divendres 21 de maig ens va arribar el torn a les classes de 5è per anar a Tamarit. Quins nervis! Ara ja feia molts mesos que no anàvem d’excursió amb autobús!
En arribar vam fer un bon esmorzar i tot seguit vam anar cap a la platja tot seguit el camí de la desembocadura del riu Gaia. Durant aquest camí les monitores ens van anar explicant moltes històries interessant sobre les plantes i els animals de la zona. Ja a la platja vam fer jocs i fins i tot vam poder mullar-nos els peus. Després, vam tornar cap a la casa de colònies, on vam dinar i vam gaudir del temps lliure.
Els de 5è vam anar a fer una sortida a peu a l’ermita de Paret Delgada. Vam fer unes activitats de descoberta de l’entorn i la nostra directora, la Neus, ens va fer cinc cèntims de la història de l’ermita i la zona on està ubicada. També vam poder entrar i veure-la per dins.
La comissió d’escoles verdes us dona les gràcies per participar en aquesta setena edició del concurs familiar de material reciclat que ha estat dedicat a l’art.
Aquest curs tan diferent, hem trobat a faltar la participació i la col·laboració dels delegats i delegades verdes. Esperem que l’any vinent tornem a recuperar la normalitat i puguin triar el tema del concurs i formar part del jurat com en anys anteriors.
Les votacions han estat molt ajustades, ja que el primer, segon i tercer premi només els ha separat un vot de diferència.
Us deixem les fotografies del dia de l’entrega dels premis.
Els finalistes per participar al certamen de lectura en veu alta avui ens volen fer un súper regal de Sant Jordi. Ens expliquen una història súper divertida d’una fantasma que no espanta gens i molt poruc. Endavant artistes!
El passat divendres dia 9 ens van comunicar que l’Oriol Roig de 4tB passa a la final territorial del Certamen de Lectura en Veu Alta. Estem molt contents i per tant el felicitem i l’animem a seguir preparant-se per la següent fase. Enhorabona Oriol! Us deixem l’enregistrament de la lectura que va fer a les semifinals: