SANTA CECÍLIA 2020

Estem escalfant motors per celebrar el dia de la música d’aquest any. Aquest 2020 està sent ben diferent a la resta i la celebració també ho serà… això sí! Farem que la música soni a la nostra escola! Per això cada nivell ha preparat alguna proposta musical per interpretar davant d’un altre grup de l’escola (amb les mesures sanitàries corresponents). I és que a l’escola Pere Virgili volem fer viure la música més que mai! Estigueu atents/es perquè penjarem els vídeos al web per poder compartir-los amb tots vosaltres! Visca la música!