L’ORIOL ROIG GUANYADOR AL CERTAMEN DE LVA

Com ja us vam dir anteriorment l’Oriol Roig de 4tB va passar a la final territorial del XVII Certamen de Lectura en Veu Alta, que aquest any s’ha hagut de fer telemàticament. A la final, l’Oriol va haver de preparar-se un nou text del llibre “El refugi del Tarek” de Muriel Villanueva.

Aquest passat dia 15 de juny ha tingut lloc la gala final, on s’han comunicat els diversos guanyadors d’arreu de Catalunya, que ha estat emesa en directe i  on tots els alumnes de 4t l’hem seguit des de la classe. Estàvem molt nerviosos per saber el resultat i quan han dit el nom de l’Oriol tots hem cridat d’alegria ja que som conscients del treball fet durant el curs.

Enhorabona Oriol!! Una gran lectura i un gran interès i esforç!!Ara a gaudir del premi!

I des d’aquí felicitar els alumnes de 4t pel seu treball durant el curs. Que la lectura us acompanyi sempre!!

Aquí us deixem el vídeo de la lectura final, unes fotos i el vídeo de la gala.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *