Conta- Contes Beth i Yeray
24/02/23Aquests dies les nenes i nens de 2n estem començant l’activitat de Conta-contes. Els primers han estat la Beth amb “El monstre de colors” i el Yeray amb “Dinosaures”.
Esperem que us agradin.
Aquests dies les nenes i nens de 2n estem començant l’activitat de Conta-contes. Els primers han estat la Beth amb “El monstre de colors” i el Yeray amb “Dinosaures”.
Esperem que us agradin.
Mireu quins contes més bonics ens han explicat l’Àlex i la Laia. esperem us agradin molt.
Escolteu quins contes han explicat el Kilian i l’Hèctor de 2n.
Han escollit els contes: els petits detectius i el petit príncep.
El passat dijous, tot l’alumnat de Cicle Superior vam fer la tradicional sortida de Dijous Gras.
Durant la setmana es van anar preparant en grups com realitzarien el pícnic. Tots els grups havien de portar una truita, alguna cosa per picar, les postres, beguda i estris per poder menjar.
Vam anar caminant des de l’escola fins a l’ermita de Paretdelgada. Un cop allí vam fer una visita a l’ermita i vam realitzar un joc de preguntes. Un cop acabat, vam parar taula i vam dinar amb tranquil·litat.
Per la tarda, abans de marxar i va haver una entrega de premis. Tots els grups van rebre el seu reconeixement.
Feu clic a la foto per veure les imatges de la sortida.
Avui us presentem els contes que han presentat l’Arlet i el Pol. Esperem els gaudiu molt.
El Quim i l’Axel ens han explicat uns contes molt bonics. Ho han fet molt bé. Esperem us agradin molt.