Conta contes Adrià.
25/04/23L’Adrià de 2n, ens ha explicat un conte personalitzat. Es titula Caramelitis. Hi surten el seu germà i ell. Esperem que us agradi.
L’Adrià de 2n, ens ha explicat un conte personalitzat. Es titula Caramelitis. Hi surten el seu germà i ell. Esperem que us agradi.
Aquest curs, l’alumnat d’Educació Infantil, hem celebrat Sant Jordi fent activitats diverses: una rosa, un drac, un petit llibre de Sant Jordi i la representació de la llegenda (nens i nenes d’I5). També hem fet intercanvi de llibres i hem visitat les parades de llibres del poble. Si voleu veure tot el que hem fet durant aquests dies, cliqueu damunt de la foto.
El passat divendres va venir el Miquel, pare de la Carla, i ens va ensenyar un munt de coses del Japó. Vam aprendre els nombres, a escriure paraules com sol i lluna. Per altra banda ens va portar un munt de quimonos i va explicar que hi ha de diferents tipus, qui va voler se’ls va emprovar.
Per acabar ens va regalar el nostre nom escrit en japonès i un dorayaki per tastar.
Aquí us deixem unes quantes fotos per si voleu veure el que vam fer a la classe.
Aquesta setmana us portem els contes del Pol i l’Aidé. Esperem els gaudiu molt.
Ja anem acabant la roda dels contacontes. Aquest dies l’Ian i l’Alexandra han explicat el conte dels 3 Porquets i el Rebost dels Somnis.
Esperem que us agradin.
Després de les vacances tornem a engegar els contes. Mireu quins contes més divertits ens han explicat el Biel i el Manuel. Esperem els gaudiu tant com nosaltres.
La Irene i la Rim ens presenten uns contes molt bonics. Esperem us agradin tant com a nosaltres.
Els nens i les nenes de Cicle Mitjà han anat a El Vendrell per fer una visita guiada i gaudir d’un taller de violoncel. D’una forma divertida han conegut l’obra d’aquest gran músic i el seu instrument. Igualment han pogut gaudir de l’entorn que tant li agradava a Pau Casals.
Clica la imatge per veure les fotografies de 4t.
Clica la imatge per veure les fotos de 3r.
El passat dimecres 22 de març, l’Aleix Medina Campllonch de 4t va participar al Certamen de Lectura en Veu Alta que va tenir lloc a l’Institut Francesc Vidal i Barraquer de Tarragona. Va ser una matí que vam gaudir molt de la lectura. Tot i no ser escollit per passar a la final, l’Aleix ho va fer molt bé i des d’aquí el volem felicitar per la seva lectura i el seu treball realitzat. També volem felicitar a la Carlota Ortiz Folch que l’ acompanyava com a suplent i que també ha demostrat ser una gran lectora. Enhorabona!