Dijous gras Cicle Superior

El passat dijous, tot l’alumnat de Cicle Superior vam fer la tradicional sortida de Dijous Gras.

Durant la setmana es van anar preparant en grups com realitzarien el pícnic. Tots els grups havien de portar una truita, alguna cosa per picar, les postres, beguda i estris per poder menjar.

Vam anar caminant des de l’escola fins a l’ermita de Paretdelgada. Un cop allí vam fer una visita a l’ermita i vam realitzar un joc de preguntes. Un cop acabat, vam parar taula i vam dinar amb tranquil·litat.

Per la tarda, abans de marxar i va haver una entrega de premis. Tots els grups van rebre el seu reconeixement.

Feu clic a la foto per veure les imatges de la sortida.