La llegenda de Sant Jordi

Els nens i nenes d’I5 hem representat la llegenda de Sant Jordi. Aquest curs ho hem fet a la biblioteca de l’escola. Ho han pogut veure tot l’alumnat d’Educació Infantil, els de primer primària i les seves famílies. Si voleu veure com ho han fet, cliqueu damunt de la imatge.

CAPSES D’APRENENTATGE

Durant el segon i tercer trimestre, els nens i nenes d’I4B hem estat treballant la capsa d’aprenentatde d’Europa. Hem après moltes coses del continent del qual formem part: animals, com es fan els creps, ens hem inventat una pizza, hem reproduït algunes construccions importants, hem mirat contes….

També hem treballat la capsa d’aprenentatge d`Àsia. Hem après moltes curiositats d’aquest  continent: com s’utilitzen els pals xinesos, com són les lletres a la Xina, hem conegut algunes escultures, hem jugat al mikado….

Aquests dies estem treballant Amèrica. És un continent molt gran que es divideix en Amèrica del nord i Amèrica del sud. Hem vist alguns animals que no coneixíem, ens han agradat els instruments musicals, hem jugat a alguns jocs…..

Si en voleu veure algunes imatges, cliqueu damunt de la foto.

DIA DEL RECICLATGE

El 17 de maig es celebra el Dia Mundial del Reciclatge, per conscienciar a la població sobre la importància de tractar els residus com corresponen i per protegir el medi ambient.

La comissió d’Escoles Verdes ha preparat un racó amb diferents jocs i activitats diverses per recordar la importància de reciclar, reutilitzar i reduir. L’alumnat ha pogut realitzar diferents propostes adequades per cada cicle, per prendre consciència de la necessitat i  importància del fet de RECICLAR.

Colònies La Manreana Cicle Inicial.

El dilluns 15 i el dimarts 16 de maig, els nens i nenes de  Cicle Inicial de l’escola, vam anar de colònies a la granja escola “La Manreana” de Juneda. Vam pujar a cavall i ens van explicar com tenir-ne cura. També vam fer rocòdrom i laberint. Ho vam passar molt bé a la disco.

Tots hem gaudit molt d’aquesta experiència.

Clicar la imatge per veure més fotos.

MERCAT DE LLIBRES PER SANT JORDI

El passat dia 25 d’abril, en el marc dels actes de la Diada de Sant Jordi, vam celebrar un Mercat de Llibres de segona mà. Durant el matí l’alumnat va sortir al pati a triar el llibre que més els agradava per prendre a casa. L’objectiu d’aquesta activitat era donar un segon ús als llibres que tenim a casa i que ja no es fan servir, i que poden ser útils per algú altre, a més a més de fomentar el gust per la lectura.

Cliqueu la foto per veure més imatges.

9ena edició del concurs de material reciclat

En aquesta edició del concurs familiar de material reciclat dedicada a les cases del món, la comissió d’escoles verdes, juntament amb tots els delegats i delegades verdes, volem agrair la participació a les quaranta famílies. Heu creat amb material reciclat aquestes magnífiques cases i heu fer possible el concurs i l’exposició que heu pogut anar visitant aquestes setmanes.

També volem agrair a l’Ajuntament i a la direcció de l’escola perquè com cada any han col·laborat amb els premis de les tres famílies guanyadores.

Us deixem les fotografies de l’entrega de premis d’aquesta novena edició, clicant la imatge.

Sortida a Cambrils Cicle Inicial.

El passat 26 d’abril els alumnes de primer i segon vam anar d’exursió a Cambrils.
Primer vam pujar amb vaixell fins a Salou i vam tornar a Cambrils.
Desprès d’esmorzar vam anar anar a la platja de la Llosa a jugar amb la sorra i banyar-se els peus.
Per acabar vam dinar al parc dels Pescadors i vam jugar.
Ho vam passar molt bé.

Cliqueu a la foto per veure més fotos i vídeos.