Presentació de la gran estrena del Five days to Dance al Prat

Presentem l’enregistrament de la gran estrena del five days to Dance al Prat, un espectacle únic realitzat pels alumnes de 1r i 2n de l’ESO de l’institut escola Pepa Colomer sota la direcció del gran coreògraf Wilfried van Poppel y Amaya Lubeigt, grup motor de la companyia DE LooPERS. Ambdos ballarins professionals i coreògrafs, han treballat en diferents companyies de dansa-teatre al voltant del món amb coreògrafs como Urs Dietrich, Susanne Linke y Pina Bausch.

Després de col·laborar com a coreògraf en diferents projectes socials i educatius, al 2009 crea la seva pròpia organització per a continuar la seva feina de dansa comunitària. És llavors quan surgeix Dance2gether. Així, ambdos convinen projectes de dansa comunitaria i espectacles de dansa-teatre per a tots els públics.