ELS ALUMNES DE 5è A LA CANTÀNIA

Els alumnes de 5è aprofitem les sortides per expressar amb paraules tot el que APRENEM, GAUDIM i SENTIM

El 20 de maig vam anar a l’Auditori de Barcelona amb els mestres i alumnes de 5è. El viatge el vam fer en autocar i vam trigar una mica perquè hi havia tràfic.

Quan vam arribar, vam començar l’assaig que era molt diveretit però una mica complicat perquè era la primera vegada que cantàvem amb altres escoles. Després, vam sortir fora de la sala per esmorzar. Una vegada vam acabar, tots vam tornar al nostre lloc per fer el concert.

La cançó final va ser molt divertida perquè tots teníem un avió de paper que vam fer veure que el llançàvem però, al final, el públic va poder veure tot l’Auditori ple d’avions de diferents colors.

En conclusió, va ser una experiencia meravellosa i ens agradaria tornar a viure-la.

Chaimae, Mari, Roxana, Ivan i Fran

Ahir, 20 de maig de 2019, vam anar a l’Auditori de Barcelona amb els companys de 5è, les mestres Noemí i Laura i alguns pares. Va manar en autocar fins a Barcelona i vam trigar uns 30 minuts.

Quan vam arribar a l’Auditori, vam començar l’assaig general. Estava ple de gom a gom de nens i nenes de moltes escoles diferents. Van venir molts pares i mares a veure el nostre concert. La cançó que més ens va agradar va ser la de “Sonet de Paper” perquè era molt activa i ens feia ballar.

Aquesta experiencia ha estat espectacular, ens agradaria tornar-ho a repetir.

Nayara, Braian, Silvia i Hiba

Ahir, 20 de maig, els alumnes i mestres de 5è va manar a fer la Cantània a l’Auditori de Barcelona, allà vam cantar nou cançons sobre la poesia de BROSSA. Vam anar en autocar i ens van acompanyar els nostres pares i mares.

Un cop a l’Auditori vam poder assajar les cançons amb nens i nenes d’altres escoles i quan vam acabar, vam sortir de la sala per anar a esmorzar. A continuació, va començar el nostre espectacle, hi havia molts espectadors i això ens feia tenir molts nervis.

L’actuació ha estat emocionant i ens hem sentit orgullosos de lo bé que ha sonat el concert.

Sergio, Malak, Xin Huan, Noemí