ACTIVITATS I SORTIDES 5È

Aquí us deixem un video de les sortides realitzades pels alumnes

de 5è durant el segon trimestre.

ESPEREM QUE US AGRADI!!!

Per veure el video cliqueu la imatge

A més a més podreu veure el treball d’expressió escrita realitzat amb les cròniques que han redactat sobre les experiències viscudes.

CURSA D’ORIENTACIÓ

El dimarts 2 de març, els influencers vam anar al Parc Nou a fer una cursa d’orientació que va ser molt divertida i esgotadora.

La cursa, que es feia en grup, tenia 3 activitats diferents. La primera es deia «la paraula amagada» i es tractava de trobar unes lletres en diferents llocs del parc, col·locar-les i esbrinar la paraula amagada «ESFORÇ». A la segona activitat havíem d’amagar uns dibuixos per a que els trobessin els altres equips. La tercera i última prova era de córrer molt alhora que havíem d’explicar acudits, posar-nos la samarreta del revés, dir esports sense pilota, fer una suma,…

Ens ha agradat molt el descans perquè hem anat a escalar la piràmide de cordes, la Noemí gairebé ens mata perquè ens feia moure moltíssim. Ens ho hem PASSAT BOMBAAAA! Hem fet molt d’esport i ha sigut tota una aventura.

Alumnes 5è A

EL FABULÓS MÓN DELS LLIBRES

El passat dimarts 16 de febrer, els influencers vam anar d’excursió a la biblioteca Antonio Martín situada a la Plaça Catalunya. Vam anar a llegir llibres!!! Home estant a una biblioteca, què farem sinó!?

Allà, un noi que es deia Albert ens va explicar com es separen els llibres per edats, així podem saber quin llibre escollir: blau pels de 0 a 6 anys, vermell pels de 7 a 10, verd de 11 a 13 i el groc de 14 a 16 anys. Després, l’Albert va llegir en veu alta el llibre «L’ànima perduda» que semblava un àlbum de fotos antigues. Ens va fascinar perquè era molt interessant i curiós. Per finalitzar, el bibliotecari ens va deixar molts llibres per llegir amb els companys.

A la biblioteca s’estava molt tranquil, no se sentia ni una mosca. L’Albert ens va deixar bocabadats quan ens va dir que s’havia llegit la majoria dels 8.000 llibres que hi ha a la part infantil. La veritat és que ens va agradar moltíssim i estem molt contents d’haver anat.

Els influencers