Activitats per fer a casa

Us presentem algunes pàgines interessants on trobar diferents activitats, plantilles, receptes…. per fer des de casa.

Kietoparao ofereix passatemps per descarregar amb 21 jocs per a què els nens i les nenes puguin gaudir-ne. Els passatemps estan en 3 idiomes: castellà, anglès i francès.

Des de Totnens es poden descarregar alguns imprimibles gratuïts per jugar i pintar.
Els imprimibles solen ser una bona base per obtenir una plantilla original i ràpida per muntar un joc.

A la pàgina Sortir amb nens trobareu activitats per fer en família a casa: manualitats, receptes de cuina, experiments, jocs de cartes….

Fundesplai proposa 21 idees creatives i educatives per fer amb els nens i les nenes a casa mentre estiguin les escoles tancades.

Aquest és un lloc gratuït per a què els alumnes aprenguin anglès en línia. Hi ha una selecció de jocs que poden fer servir per practicar l’aprenentatge de l’anglès d’una manera divertida.

Sis webs (i algun extra) per jugar jocs de taula en línia, gratis i amb amics.

80 recursos educatius per aprendre des de casa. Blog personal de la mestra i psicopedagoga Nati Bergadà.