Taller amb famílies dels “Camins escolars”

El passat dimarts 16 d’octubre el grup de treball Punt6 va realitzar una dinamica participativa amb la comunitat educativa de l’escola Pepa Colomer, amb famílies i docents per compartir aquells punt estratègics que cal millorar en el camí dels nostres alumnes fins a l’escola.

En resum, es va realitzar una diagnosi de l’estat de carrers, accessos, voreres i altres dificultats que es troben els nens i nenes o les seves famílies a l’hora de venir a l’escola. Després d’aquest treball es va generar un espai propositiu.

GRÀCIES PER PARTICIPAR I DONAR LA VOSTRE OPINIÓ !