FELIÇ SANT JORDI

DIADA DE SANT JORDI AL IE PEPA COLOMER!!!

Enguany hem iniciat la diada una mica abans. Tot just ahir vam començar fent boca amb un matí de germanor, on tot l’alumnat de primària va poder gaudir d’uns ambients lúdics amb 3 tallers de diferents temàtiques relacionades amb aquesta festivitat.

Grans i petits van compartir espai i treball, col·laborant i ajudant-se els uns als altres en tot moment.

Van elaborar punts de llibres ben creatius i originals.

També van il·lustrar auques de la llegenda de Sant Jordi, el resultat de les quals està exposat a la sala d’actes i us animem a donar-hi un cop d’ull.

Per últim, van fer la dramatització de la llegenda en un taller de teatre. S’ho van passar pipa disfressant-se!!!

Avui dia 23,  ha estat una jornada plena d’activitats en totes les etapes.

Hem fet la cloenda dels Jocs Florals al Pepa, on s’han entregat els premis als guanyadors del concurs d’enguany. Com cada any l’alumnat treballa de valent a les aules en l’elaboració de produccions escrites que després són valorades pel jurat format per famílies i mestres.

Volem felicitar a tot l’alumnat pel seu esforç i participació.

Els diferents actes han estat amenitzats per obres de teatre, lectures de contes i poemes per part dels mestres i danses tradicionals a càrrec de l’alumnat.

A més a més, cicle superior ha anat a visitar la fira de Sant Jordi a Sant Cosme. Alguns alumnes de sisè han ajudat a muntar la parada que cada any posa l’escola en la fira sobre el “Projecte Pregunta” i a on s’han acostat els visitants per fer-li una pregunta als personatges de la llegenda.