Estades d’immersió lingüística en anglès a la Vall de Núria

Els joves de l’ESO estant gaudint d’una meravellosa estada d’immersió lingüística en anglès en un espai natural inigualable, a més tenen l’enorme sort de poder gaudir i jugar amb la neu aprofitant al màxim les bones temperatures i el bon temps.

Aquestes estades de tres dies en anglès estan subvencionades pel Fons Social Europeu que impulsa inversions en totes les regions de la UE amb la finalitat de promoure la cohesió social i econòmica.

Les estades d’immersió lingüística en llengua anglesa són una acció d’extensió educativa que contribueix a la millora de la competència lingüística en llengua estrangera de l’alumnat i també de les seves habilitats socials i relacionals, atès que permet posar en pràctica  valors i actituds essencials per a la convivència com el respecte als companys, a la diversitat i el sentit de la responsabilitat. Les activitats
dissenyades contribueixen a l’adquisició de competències bàsiques i d’habilitats de caire social, emocional i relacional.

Aquesta estada ofereix als participants un programa d’activitats didàctiques i lúdiques vehiculades en llengua anglesa i dissenyades per respondre als interessos i inquietuds pròpies de les edats de l’alumnat i motivar així el seu aprenentatge. Amb aquesta proposta es vol incrementar les oportunitats d’aprenentatge d’una llengua estrangera de l’alumnat que, per diferents motius, té dificultat per participar en activitats extraescolars que contribueixen a reforçar l’aprenentatge d’una llengua estrangera amb poca o nul·la presència en el context social de l’alumnat.

Fes clic en la imatge següent per veure tot l’album