Votació del disseny del GALL DE FOC

A partir del dissenys creats per els nostres alumnes i un cop realitzada la selecció de cada grup ha decidit, hem obert un procés participatiu on cada membre de la nostra comunitat estava convidat a votar la creació que més els agrada per convertir-lo en la bèstia festiva de l’escola.

Aquesta votació s’ha realitzat amb tots els alumnes del centre, després de fer una visita guiada per l’exposició. Els alumnes de 4t han fet el recompte manual dels vots que ha obtingut cada gall. També s’ha realitzat una votació on-line entre totes les famílies del centre. Hem tingut la participació de 160 persones de les quals s’han registrat 126 vots.

Si voleu veure imatges de l’exposició i el moment de les votacions cliqueu sobre la imatge.

El resultat final de les votacions ha estat molt similar per al num. 6 i el num. 14,  i per tant, seguint les recomanacions de la tallerista que col·labora en la producció del gall, s’acordat dur a terme un prototip que sigui la suma dels dos finalistes.