VISITA CONSELLERA D’EDUCACIÓ

El divendres dia 1 de desembre vam rebre la visita de la Consellera d’Educació Sra. Anna Simó, l’Alcalde del nostre municipi el Sr. Lluís Mijoler, el Director dels SS TT al Baix Llobregat Sr. Albert Grau i altres autoritats.

Al llarg de la visita hem recorregut els nous espais amb una representació d’alumnes del centre. Ells i elles han explicat les activitats que es fan als diferents espais i a continuació s’ha fet un acte protocol·lari a la sala d’actes amb l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.

Agraïm aquest acte d’inauguració, ha estat bonic per l’alumnat mostrar el seu centre. Un cop s’ha acabat l’acte d’inauguració, les autoritats han visitat els edificis d’Infantil.