UNES JORNADES MERAVELLOSES AMB LES MARES DEL GRUP IMPULSOR

El 3 de maig les mares de la nostra escola que constitueixen el grup impulsor varen assistir a una Jornada de Formació al Caixaforum de Barcelona dins el marc del Programa Social Per al Suport Familiar a l’Èxit Educatiu.

Han participat de la jornada i han presentarat la seva experiència davant de molts altres grups de treball d’escoles d’arreu del territori espanyol.

Ha estat una experiència meravellosa que hem pogut compartir amb tothom, però el realment increïble és la feina que fan dia a dia a l’escola.

Enhorabona a totes!!

Aquest és el link de la presentació: https://issuu.com/sgallardo18/docs/presentaci_n_grup_impulsor_03-05-18