TOTS SOM DIFERENTS, TOTS SOM ÚNICS

El context actual es representa amb un entorn cada vegada més complex i canviant. Un medi on els fluxos de tota mena han assolit una importància global en el bell mig d’una societat intercultural, en un món globalitzat. El segle XXI ens ha portat una societat de contrastos amb importants desigualtats en un nou ordre mundial marcat per profunds riscos, locals i globals, i un context de crisi planetària de valors.

A l’Escola Pepa Colomer creiem que l’educació no només es basa en adquirir habilitats i coneixements, sinó també valors de respecte per la vida i la dignitat humana, i aconseguir l’harmonia social. Amb aquest paradigma, aquest curs escolar, a proposta d’una mare de l’escola, hem continuat el treball de valors com la solidaritat, l’altruïsme, el respecte cap a la diversitat cultural i social, i la justícia social a partir d’un eix temàtic molt proper, com són LES MALALTIES RARES.

Durant la darrera setmana de febrer, donat que el 28 de febrer és el Dia Mundial de les Malalties Rares, hem estat sensibilitzant a tota la comunitat sobre les mateixes. Un treball pedagògic que han desenvolupat dues mares meravelloses de la nostra comunitat educativa que, amb la seva expertesa i saber fer, ens han captivat i emocionat!

Gràcies Nieves i Julieta per la vostra generositat i competència!!!

I gràcies per fer possible que el diumenge 4 de març sigui un dia memorable per la nostra comunitat, perquè de ben segur que triomfarem a la Marxa Solidària amb una multitudinària participació!!