TALLER EL CONTE “AMIC MEU” D’OPEN CULTURAL CENTER

El dimecres 18 d’abril de 17:00 a 18:00h realitzarem un taller sobre el conte Amic meu! d’Open Cultural Center a l’Escola Pepa Colomer. El taller, adreçat a famílies amb infants d’entre 9 i 12 anys, consistirà en fer una narració conjunta del conte i una posterior reflexiu amb l’objectiu de generar pensament crític envers la situació político-social que estem vivint.

Dins del marc del Programa LECXIT de l’Escola Pepa Colomer, es convida a totes les famílies de la ciutat a assistir a un taller sobre el conte Amic meu! d’Open Cultural Center.

Recomanat per a famílies amb infants a partir de 9 anys.

El conte està explicat i dibuixat per nens i nenes que viuen a camps de refugiats a Grècia i expliquen la història viscuda amb els seus propis ulls. El taller estarà dinamitzat per voluntaris d’Open Cultura Center i consistirà en narrar el conte per fer una posterior reflexió conjunta amb l’objectiu de generar pensament crític envers la situació político-social que estem vivint.