SOM ESCOLA VERDA

El dissabte 23 de setembre l’Escola Pepa Colomer va rebre la placa d’Escola Verda.
L’acte de lliurament es va fer al Museu Agbar de Cornellà de Llobregat, on 43 centres educatius d’arreu de Catalunya vam estar guardonats amb el distintiu d’Escola Verda per la trajectòria duta a terme al llarg dels anys.
És per a nosaltres un reconeixement molt important al treball realitzat per la nostra comunitat educativa per aconseguir un món millor.
Avui dia, en una realitat ecològica tan incerta, cal continuar potenciant la consciència sobre el canvi climàtic. A l’Escola Pepa Colomer estem profundament compromesos amb el medi ambient i continuarem…