Seguiment projecte Camins Escolars

Com possiblement sabeu, la nostra comunitat educativa està treballant amb l’Ajuntament en el disseny del projecte de Camins escolars, proposat per la ciutadania dins dels pressupostos participatius.

El projecte s’està desenvolupant a través d’un projecte participatiu amb tota la comunitat del centre (alumnes, famílies, etc) i un equip de l’Ajuntament format per diferents departaments, què un cop finalitzats els tallers i reunions de propostes, ha iniciat la fase per definir el model de camins escolars que s’implementarà en aquesta primera fase a la nostra zona.

Per tal de compartir l’estat del projecte i conèixer les característiques generals us convidem a assistir a una reunió que farem amb l’equip tècnic de l’Ajuntament, i on també estaran els infants de 5è i 6è de l’escola que han participat.

La reunió serà el proper dimarts dia 21 de maig a les 15:15 h a l’escola.

Si no podeu venir en aquesta data, també podeu assistir a les sessions que es faran a les altres dues escoles, pel que us compartim totes les dates.

Podreu seguir com avança aquest projecte a través de l’espai web de Camins Escolars.

Esperem que us vingui de gust compartir aquesta trobada.

Nom de cada direcció del centre