Programa InterseCCions

Dins del programa InterseCCions de l’Ajuntament del Prat de Llobregat s’ha realitzat una trobada de dues escoles que compartim orquestra una és la nostra orquestra EntreCordes i l’altre és l’EntreTradis de l’escola Joan Maragall.

El dia 13 de maig ens van visitar els alumnes de l’escola Joan Maragall i vam compartir un excel·lent mati musical on vam aprendre moltes coses sobre cadascun dels instruments, vam poder experimentar i gaudir de bona companyia. Després de la bona feina sempre és d’agrair un bon esmorzar.

Avui 27 de maig els alumnes de 3r de l’orquestra EntreCordes han visitat l’escola Joan Maragall per compartir també una estona de bona música de la mà d’uns bons musics. Després hem acabat el matí amb un bon esmorzar i la millor companyia. Gràcies escola Joan Maragall, heu estat uns bons amfitrions! fins aviat!