PRIMER CONSELL DE DELEGAD@S

PRIMER CONSELL DE DELEGATS/DES

delegats_1r_trimestre

El divendres 7 d’octubre de 2016 hem tingut el primer Consell de Delegats/des d’aquest curs 2016-2017.

El consell de delegats/des està format pels representants de cada grup des de 1r fins a 6è en les quals es fan propostes de temes a millorar, es consensuen diferents qüestions i es prenen decisions al respecte.

L’assemblea té dues tasques principals:

1. Ser la veu de l’alumnat:
  • Portar les propostes de cada grup-classe i compartir-les amb els altres.
  • Portar les propostes de cada grup-classe al Consell escolar.
  • Ser el vehicle d’informació dels diferents àmbits de l’escola cap a cada aula.
  1. Ser element actiu i decisiu al Centre. Treball propi com a òrgan del col•legi:
  • Participar en la planificació de treball per al curs.
  • Fer propostes per a millorar la vida del nostre Centre.

Els representants de cada grup seran la veu dels seus companys i companyes als diferents àmbits de l’escola (assemblea de delegats, consell escolar, ….)

Els nens i nenes de Cicle Superior són els encarregats d’informar als seus companys i companyes de P3, P4 i P5 de tots els aspectes que es tracten a les assemblees, de manera, que també són partícips.

Els delegats han estat triats pels seus companys i companyes i ho seran durant aquest trimestre:

1rA: Albert Nieto i Paula Fernández

1rB: Hugo Rangel i Paula Garcia

2nA: Óscar Rubio i Ainara Bravo

2nB: Gerard Valenzuela i Leyre Pérez.

3rA: Ángel Chamizo i Carlos Rubio

3rB: Nayara Guerra i Antonio Teres

4tA: Laia García i Manuel García

4tB: Nayade Alvarado i Juan Carlos Segado

5èA: Juanjo Moreno i Nayara Planas

5èB: Meerab Siddique i David Stratika

6èA: Josè María Cruz i Marian Lazizi

6èB: Iker Fernández i Salma El Hmidi

Acordem fer les reunions un cop al mes, els divendres de 13:00 a 14:00 hores a la sala de professors, seguint el següent calendari:

• 07 d’octubre de 2016
  • 04 de novembre de 2016
  • 02 de desembre de 2016
  • 13 de gener de 2017
  • 03 de febrer de 2017
  • 03 de març de 2017
  • 07 d’abril de 2017
  • 05 de maig de 2017
  • 02 de juny de 2017

Entre TOTS construïm escola!!