PORTES OBERTES CURS 2021-2022

Organitzem jornades de portes obertes per tal que pugueu conèixer la nostra escola. Es tracta què pugueu conèixer qui som, com treballem i quin és el nostre projecte educatiu.

Portes Obertes 2021

Donat el context actual de la pandèmia per SARS-CoV-2 no podrem dur a terme jornades de portes obertes presencials. Enguany per donar-vos a conèixer el nostre projecte educatiu us proposem connectar-vos a:

• Xerrades informatives. Sessió en streaming a càrrec de l’equip directiu del centre on us explicarem els trets d’identitat de l’escola, l’estructura organitzativa i el funcionament general de cada etapa.

El calendari de les xerrades informatives en streaming :

• Infantil i primària. Dimarts 2 de març .
  • ESO. a concretar

clica aquí per accedir al formulari

En aquest formulari podeu deixar-nos les vostres dades i us trucarem o escriurem per donar resposta a les vostres preguntes o dubtes, així com facilitar-vos els enllaços a les sessions en línia.

Per a qualsevol dubte podeu contactar:

• Intantil i Primària: al telèfon 933 796 870 o per correu electrònic a infantilprimaria@pepacolomer.es
  • ESO: al telèfon 933 796 870 o per correu electrònic a secundaria@pepacolomer.esivoleu

Si voleu saber-ne més visiteu les nostres xarxes socials a Instagram, Twitter i Facebook, el nostre canal de Youtube o la web