PER UN ESTIL DE VIDA SALUDABLE

El nostre centre està molt compromés amb la formació integral de la persona i en el desenvolupament competencial. En aquest sentit, fomentar un estil de vida saludable és cabdal i, per això, ens hem acollit al Programa Escolar Fruites, Hortalisses i Llet.

Els esmorzars a la nostra escola són molt saludables: un dia a la setmana mengem fruita i tres dies prenem llet. Així ajudem al nostre alumnat a:

• Menjar molta varietat d’aliments, i evitar la brioxeria i les llaminadures.
  • Beure aigua i llet, i evitar les begudes refrescants.

A més a més, fomentem la pràctica d’activitats esportives, tan importants pel desenvolupament físic i psíquic.

Volem donar les gràcies als pares i les mares que cada setmana venen, de forma altruista, a pelar fruita per facilitar la seva ingesta a tots els nens i nenes del centre. Moltíssimes gràcies per tot!!

I gràcies també a tots els voluntaris que ens ajuden a repartir la llet, a l’hora del pati, per esmorzar i, a la tarda, per berenar!!