PASSANT A L’ACCIÓ!

L’escola Pepa Colomer participa en la jornada Intercentres del projecte MUS-E de la fundació Yehudi Menuhin.

Aquesta trobada de centres es realitza cada any amb les escoles que participen d’aquest projecte per compartir experiències i els artistes que dinamitzen les sessions comparteixen coneixement. Els centres que han compartit espai escènic han estat l’escola Joan Maragall de Sabadell, l’escola Milà i Fontanals, l’escola Parc de la Ciutadella, l’escola Pere Vila, l’escola Mediterrània i l’institut Pau Claris.

La producció de l’escola s’ha fet amb els alumnes de 4t i ha estat una mostra d’expressió corporal i dansa entorn als refugiats. Aquest mes de maig a l’escola hem realitzat un projecte global de centre amb tots els alumnes des de P-3 fins a 6è sobre el tema dels refugiats i el mar Mediterrani amb el suport i col·laboració de Mediterranian fragility. També s’ha realitzat una exposició col·lectiva d’algunes ong com Open Cultural Center, Open Arms i els nostres alumnes al centre cívic Sant Jordi-Ribera Baixa, que encara es podrà visitar fins el proper dia 6 de juny.

Enllacem l’àlbum amb algunes de les imatges de la trobada!