LES MARES DEL GRUP IMPULSOR ENCISEN L’AUDITORI DE TOTHOM EDUCA

Dissabte 12 de novembre, hem assistit a la jornada anual de Tothom Educa. En una primera part hem gaudit de la conferència de la doctora Sílvia Blanch, a posteriori hem compartit amb la resta de participants les actuacions que duem a termes a les diferents escoles en referència a la participació de les famílies i, per acabar, s’han presentat dues bones pràctiques: la que desenvolupen les famílies de l’escola Tarradellas i la que duem a terme a l’Escola Pepa Colomer. Tot l’auditori va quedar fascinat, encisat… perquè aquest grup de mares de l’escola han mostrat  el veritable esperit de participació i han explicat com fer-ho.

Ha estat una jornada meravellosa! Enhorabona a l’Anne, la Chus, la Julieta, la Belén, la Mª del Mar i la Sílvia per la brillant exposició!!

tothom_educa