LA NOSTRA ORQUESTRA D’ENTRECORDES DE CICLE MITJÀ ENS DELEÏTA EN LA CELEBRACIÓ DEL DIA DELS MÚSICS 2016

Amb motiu de la celebració del Dia dels músics, dijous 24 de novembre al matí, les orquestres de Cicle Mitjà han ofert a tots els nens i nenes de l’escola un petit concert a l’equipament cívic El Prat de Llobregat-Delta .

Ha estat un concert meravellós que tots i totes hem gaudit molt!

La bellesa dels sons ens ha traslladat al paradís. Per un moment ens hem trobat submergits en el balanceig de les ones del mar… Gràcies a tots els nens i nenes de 3r i 4t de la nostra escola!!

“EntreCordes, EntreCordes, de la Pepa Colomer,

ukeleles, contrabaixos i violins sonen molt bé!!!”

1-f