L’event de la First Lego League arriba a l’Escola

Avui 1 de Juny les nenes de 3r i 4t que participen des de fa un any a la Lego league han fet la seva exposició davant del jurat de científics mitjançant una vídeotrucada.

La nostra escola participa des de fa un any amb la fundació Scentia promovent l’impuls del gènere femení cap a les vocacions científiques i tecnològiques. El grup de nenes estan becades gràcies a l’empresa Vèrtix, una representació de la qual ens va visitar ahir dilluns per veure el projecte d’aquest curs.

En guany el repte era construir una maqueta d’un parc en la qual les nenes poguessin crear uns obtacles-columpis adaptats a les diversitats funcionals i explicar-ho davant el jurat mitjançant un mural i presentació de la maqueta.

I aquestes són les nostres maquetes.

Ha estat una experiència molt enriquidora i plena d’aprenentatges.