LA CACERA DEL TIÓ

JA ARRIBA EL TIÓ

Hola famílies!!!!

Hem fet aquesta crònica perquè volem explicar-vos que els nens i nenes de sisè hem organitzat aquesta setmana passada la cacera del tió per als petitons i petitones de l’escola.

Ho hem organitzat a base de jocs com el 3 en ratlla, el futbol, el bàsquet, els aros musicals, curses de cotxes i llençament del cercle. Ho hem hagut de fer al porxo quan plovia i a la pista de futbol quan ha fet bo. A cada joc els donàvem una pista que després els ajudava a trobar el tió.

Alguns com jo, hem estat ajudant als petits a que fessin la roda d’activitats sencera. Ens ho hem passat molt bé i ens ha agradat l’experiència. Ens hem posat a la pell dels professors i hem vist que ser mestre és molt més complicat del que ens pensàvem. Alguns nens no ens feien molt de cas i era complicat aprendre tots els noms per no confondre’ls.

Finalment, tothom va trobar el tió però faltaven els de 2n i amb ells ho vam fer diferent!!!

Ens agradaria tornar a repetir o fer alguna altra activitat semblant!!!

Alumnes 6è