JOCS FLORALS AL IE PEPA COLOMER

El passat dilluns 24 d’abril vam fer la cloenda de la diada de Sant Jordi celebrant els tradicionals Jocs Florals del IE Pepa Colomer. Grans i petits vam rebre amb il·lusió el resultat del concurs de narrativa i poesia de la mà del jurat.

Enguany, tot l’alumnat s’ha esforçat molt en l’elaboració dels textos, aconseguint unes obres sensacionals. El jurat ho ha tingut molt dífícil per escollir els guanyadors.

Us donem l’enhorabona a tots i totes pel vostre esforç i us animem a participar el proper curs amb la mateixa empenta.

FELICITATS ALS GUANYADORS I GUANYADORES!!!!

A més a més, l’alumnat de 6è va amenitzar l’acte amb una batucada i el de 4t ens va fer gaudir amb el seu ball de bastons i de cercolets.