II Congrés de la Pau i la No Violència

L’Institut Escola Pepa Colomer  del Prat de Llobregat celebra el II Congrés del Dia Escolar de la No – violència i la Pau (DENIP) emmarcat dintre dels seus projectes de centre.

Cada 30 de gener, coincidint amb l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, se celebra el dia escolar de la no violència i la pau.

Des de l’IE Pepa Colomer presentem el II Congrés de la Pau i la No- violència que tindrà lloc del 7 al 11 de febrer.

En aquest II congrés es posarà a la taula les diferents violències estructurals i violències culturals que hi ha desplegades arreu del món i que deixen petjades significatives en el nostre dia a dia, com a individus i com a membres que convivim en societat.

Enguany, comptem amb la col·laboració de ponents que enriquiran i donaran a conèixer la seva perspectiva generant la reflexió, el debat i el pensament crític amb l’alumnat.

Al cartell que us compartim podreu realitzar la inscripció de les ponències desitjades per assistir de forma presencial. L’aforament és limitat, per aquest motiu cal inscripció prèvia.

Així mateix si no us voleu perdre les ponències, ens podreu seguir via Youtube en emissió directa. Els enllaços els trobareu a continuació:

Dilluns 07/02/2020
Inaguració 9.30h
Ponència   15h

Dimarts 08/02/202
Dimecres 9/02/2022
Dijous 10/02/2022
Divendres 11/02/2022
Ponència 9h
Canal https://youtu.be/dnipx1XJR2g
Ponencia15h

Inscripció aquí