GRAN SETMANA CULTURAL 2018!!

La darrera setmana d’abril hem dut a terme la Setmana Cultural 2018, que hem inaugurat el divendres 20 a les 12h amb la celebració del Dia Internacional de les Arts en moviment (DID).

Hem començat amb la mostra del projecte MUS-E, a càrrec de l’orquestra pallassa i la companyia de Circ Mari Pepa de P4 i P5, sota la direcció de l’artista Albert Grau.

El mateix dia 20, l’equip de Basket Beat i l’alumnat de Cicle Superior han realitzat un concert molt rítmic amb pilotes de bàsquet, ensenyant-nos les peces que han inventat entre tots.

El dilluns 23, Diada de Catalunya, celebrarem Sant Jordi i els Jocs Florals a la tarda, inaugurant la jornada amb l’estrena del grup d’extraescolars de tabals. Podreu gaudir de la festa amb el lliurament de premis literaris i una mostra de danses tradicionals pratenques a càrrec de l’alumnat de Cicle Inicial, amb la col·laboració artística de la colla dansaire Picacrestes. I per  acabar la celebració, no us podeu perdre les activitats lúdiques organitzades per l’AMPA a partir de les 17h!

Us resumim el programa d’actes previstos per aquesta setmana:

QUAN?

QUÈ? QUI? ON?
dv 20/4, 12h Dia MUS-E – Mostra de Circ Mari Pepa i mostra de Basket Beat P4-P5

Cicle Superior

pati

dl 23/4, 15h Diada de St Jordi

Grup de tabalers  i Cicle Inicial pati

dl 23/4, 17h Activitats lúdiques de St Jordi AMPA pati

dt 24/4, tot el dia Concert Sonets de joguina P3 L’Auditori
dt 24/4, tot el dia Visita Museu Egipci Cicle Mitjà Museu Egipci (Bcn)
dc 25/4, matí Visita compositora Mariona Vila