Festa d’inauguració del curs escolar!

Hem començat aquest nou curs amb el cor molt lluitador. Volem lluitar per canviar tot allò que no va bé. Ens volem convertir en persones que cuiden el planeta, comprant només el què fa falta, reciclant, fent servir menys el cotxe, respectant la natura i les persones, estant contents cada dia!

Amb aquestes paraules la nostra comunitat ha inaugurat el curs escolar. Noves experiències ens esperen dins i fora de l’escola per ajudar-nos a entendre el món en què vivim. Volem que tots els nostres coneixements i il·lusions siguin el motor dels canvis que el nostre món necessita per a superar els problemes d’abast mundial que l’amenacen.

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible seran els protagonistes d’aquest curs escolar. El 25 de setembre de 2015, els líders mundials van adoptar un conjunt d’objectius globals per a erradicar la pobresa, protegir el planeta i assegurar la prosperitat per a tots com a part d’una nova agenda de desenvolupament sostenible. Cada objectiu té fites específiques que s’han d’assolir en els propers 15 anys.

Per assolir aquestes fites, tothom ha de fer la seva part: els governs, el sector privat, la societat civil y cadascun de nosaltres.

Noves competències, valors i actituds en conduiran cap a una societat més sostenible. Nosaltres estem preparats!