Ens adherim a la Setmana Europea de l’Esport. Be active 2019!

Gent activa, gent feliç! Amb aquest lema ens hem sumat a les iniciatives de la Setmana Europea de l’Esport. Cada dia, els nens i les nenes han pogut gaudir d’activitats on el moviment era el protagonista. Cos i ment es donen la mà a l’escola!

La Comissió Europea va endegar l’any 2015 la Setmana Europea de l’Esport que és una iniciativa per promoure l’esport i l’activitat física a tota Europa. El tema central de la campanya és “#BeActive”, amb què s’anima totes les persones a romandre actives durant aquella Setmana i al llarg de tot l’any.

La Setmana Europea de l’Esport 2019 (SEE), organitzada per la Comissió Europea mitjançant l’Agència Executiva dels àmbits Educatiu, Audiovisual i Cultural (EACEA), té lloc al llarg d’aquesta setmana, del 23 al 30 de setembre, en la seva cinquena edició.

L’objectiu bàsic de la SEE és el de promoure l’esport i l’activitat física a tota Europa a través de diferents iniciatives i fer extensiu el segell oficial #BeActive.

Des del  Consell Català de l’Esport i des de l’Institut Escola us convidem a participar activament d’aquesta iniciativa fins al 30 de setembre i a difondre la vostra activitat per tota Europa, fent ús del lema #BeActive i utilitzar l’etiqueta  #esportcat.